- szkolenia w zakresie higieny
- regularne szkolenie i doszkalanie pracowników
- zabezpieczenie jakości
- fachowe czyszczenie wszystkich maszyn, instalacji i urządzeń
- przestrzeganie harmonogramu czyszczenia i dezynfekcji
- stosowanie wyłącznie dopuszczonych środków czyszczących z listy
- protokółowanie bez wyjątku wszystkich czynności.
Jesteśmy odpowiedzialni
Zrównoważone procesy czyszczenia Brak niepotrzebnego dokupowania nowych opakowań Zoptymalizowany transport pustych opakowań Zarządzanie pojemnikami oszczędność magazynowania
JAKOŚĆ I
W celu oszczędzania i efektywnego wykorzystania stanów magazynowych, zarządzamy pojemnikami wielokrotnego użytku w łańcuchach dostaw naszych Klientów. Poprzez nasze aktywne zarządzanie pojemnikami i rozwiązania cyfrowe optymalizujemy wykorzystanie transportu opakowań. Dbamy o to, by jeden pojemnik wielokrotnego użytku uczestniczył w większej ilości obiegów i tym samym zwiększamy stopień wykorzystania puli pojemników.
Dzięki optymalnej dystrybucji skrzynek wielokrotnego użytku unikamy niepotrzebnych dodatkowych zakupów nowych opakowań i zużywamy mniej surowców.
CERTYFKATY I AUDYTY
Realizacja wewnętrznych procesów zakładowych w firmie comepack zabezpieczona jest jednolitymi i wiążącymi procedurami określonymi przez normę zarządzania ochroną środowiska ISO 14001:2015 oraz normę zarządzania jakością ISO 9001:2015. Potwierdzenie stosowania tych norm wymaga przeprowadzania regularnych corocznych audytów.
Jednoznaczne dokumentowanie stosowania tych procedur i struktur pozwala osiągać możliwie najlepsze rezultaty wszystkim podmiotom uczestniczącym w procesach zakładowych. Duże zadowolenie klientów firmy comepack jest m.in. wynikiem uregulowanych procesów i wysokiej jakości.
Dodatkowo uzyskane certyfikaty GDP oraz HACCP potwierdzają nasze dążenia do osiągania wysokiej jakości.
NASZ PROGRAM EXCELLENCE
Program Excellence jest wewnętrzną inicjatywą firmy comepack dotyczącą jakości. Oparta jest ona na istniejących wymaganiach w zakresie certyfikacji i definiuje dalsze wymagania oraz cele wykraczające poza standardy określone w normach.
Wszystkie wymagania oceniane są na 3 poziomach: First Level (analogicznie do certyfikatów), Advanced i Excellence. Celem jest zebranie wszystkich wymagań do zdefiniowania stanu Excellence i ich standaryzacja we wszystkich krajach i lokalizacjach. Zdefiniowane wymagania ustalane są w regularnych odstępach czasu w ramach „audytów Excellence”.
Dzięki programowi Excellence firma comepack gwarantuje jakość, standaryzację oraz ciągły proces doskonalenia we wszystkich lokalizacjach i obszarach działania. Uzyskana dzięki temu efektywność procesów daje nadzieję na doskonały bilans jakości, a tym samym wysoki poziom zadowolenia klientów.
Łącznie sprawdzono ponad 170 wymagań.
Najważniejsze przy tym są:
Proces
Jakość
Produkcja
Ochrona środowiska
Cyfryzacja
Personel
Dystrybucja
BHP
Technika
Logistyka
ZARZĄDZANIE OCHRONĄ ŚRODOWISKA
ISO 14001:2015
Nacisk położony jest na ciągły proces doskonalenia jako podstawy dla osiągania celów w zakresie zoptymalizowanej ochrony środowiska.
Najważniejsze zagadnienia w Centrach Serwisowych to:
- oszczędzanie energii (gaz/prąd)
- oszczędzanie materiałów eksploatacyjnych (woda / ścieki / chemikalia)
- ekologicznie zrównoważone wykorzystanie chemikaliów
- uzdatnianie wody
- Recykling, naprawa i regeneracja uszkodzonych pojemników.
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
ISO 9001:2015
Nacisk położony jest na zapewnienie i poprawę jakości we wszystkich obszarach działania.
We wszystkich Centrach Serwisowych firma comepack stawia na kryteria specyficzne dla klienta / artykułu. Są one sprawdzane i gwarantowane między innymi poprzez:
- kontrole wzrokowe i sprawdzanie funkcjonowania
- testy odciskowe i analizy laboratoryjne
- pobieranie próbek wody i w razie potrzeby wymianę wody
- systemy filtracyjne
- czyste pomieszczenia
GOOD DISTRIBUTION PRACTICE (GDP)
„DOBRE PRAKTYKI DYSTRYBUCYJNE PRODUKTÓW LECZNICZYCH STOSOWANYCH U LUDZI“
Certyfikat GDP potwierdza, iż firma comepack w ramach wszystkich usług zwraca uwagę na jakość i jest solidnym partnerem w łańcuchu dostaw leków.
Najważniejsze zagadnienia w Centrach Serwisowych to:
- zagwarantowanie jakości czyszczenia
- wewnętrzne procedury badania czystości instalacji i urządzeń peryferyjnych
- permanentne regularne szkolenia dla pracowników
- systemy zarządzania jakością w zakresie czyszczenia, manipulowania i magazynowania opakowań.
HACCP
„ANALIZA ZAGROŻEŃ I KRYTCZNE PUNKTY KONTROLNE“
Firma comepack spełnia rygorystyczne wymagania w zakresie higieny i czyszczenia obwiązujące w przemyśle spożywczym.