Utworzony w 2020 r. nowy Dział Usług Cyfrowych odzwierciedla transformację firmy comepack, bowiem w tym właśnie obszarze m.in. cyfrowe „zasoby” łączą się z kompetencjami.
Główne zadania nie polegają jednak tutaj na klasycznych kwestiach związanych z informatyką. Nacisk kładzie się na produkty cyfrowe oraz usługi firmy comepack. Należy do nich na przykład obsługa systemów comepack, takich jak np. oprogramowanie do zarządzania pojemnikami, technologie typu Tracking i Tracing, interfejsy pomiędzy systemami i sieciami klientów, jak też generowanie danych na podstawie analizy przemieszczania się pojemników.
Tym samym firma comepack w ramach zarządzania pojemnikami jest dla swoich klientów również dostawcą i analitykiem danych. Ten obszar obejmuje m.in. walidację, analizę i interpretację danych generowanych przez oprogramowanie do zrządzania pojemnikami, co ma na celu określenie odpowiednich działań na tej podstawie.
Sebastian Hook, kierujący Działem Usług Cyfrowych, mówi: „Jesteśmy zdania, iż transparentność danych zwiększa produktywność. Jedno jest bowiem pewne: nakłady na informatykę amortyzują się w postaci korzyści wynikających z tego procesu. Firma comepack kładzie nacisk na efektywność procesów, czas wprowadzenia na rynek (time to market) oraz świadomość kosztów.“
Usługi Cyfrowe towarzyszą w sposób proaktywny naszym klientom w trakcie cyfryzacji. Tutaj pełnimy nie tylko rolę doradcy w zakresie technologii i procesów, ale także implementujemy te wszystkie projekty i nadzorujemy je w ramach seryjnych działań. „Koncentrujemy się przy tym oczywiście na naszych zasadniczych kompetencjach i nie chcemy być firma oferująca kompletne systemy do wszystkiego“, mówi Sebastian Hook.
Nasza szeroka paleta rozwiązań cyfrowych już dzisiaj stanowi standardowy pakiet w naszej ofercie / naszym serwisie – począwszy od niewielkich, (ale precyzyjnie zaplanowanych i realizowanych) faz rozbudowy, aż po kompletne rozwiązania w zakresie wydajnego zarządzania pojemnikami. Celem firmy comepack jest to, by rozwiązania cyfrowe stały się przyczynkiem do sukcesów naszych klientów.
Skorzystaj z doświadczenia i kompetencji Serwisu Cyfrowego firmy comepack:
- Dobre przygotowanie Twoich projektów na wyzwania, jakie niesie ze sobą przyszłość
- Bliskość i zorientowanie na business i procesy
- Niezawodność działań operacyjnych
- Wykorzystanie najlepszych praktyk i efektów skalowan
- Poprawa obsługi klienta w oparciu o zakres usług opartych o najnowocześniejszy stan wiedzy
- Odpowiedzialność po stronie firmy comepack za skuteczne rozwiązania i realizacje
- Dostosowany stopień innowacji rozwiązań: korzyści (ROI) na pierwszym planie
- Efektywność kosztów poprzez unikanie administracyjnych kosztów ogólnych
- Projekty “in time, in budget, in quality” realizowane poprzez wydajne postępowanie w ramach projektów (energicznie, iteracyjnie, z wykorzystaniem aplikacji o minimalnej funkcjonalności (MVP) – orientacja na iteracyjne i przyrostowe ramy postępowania (SCRUM).